2016. szeptember 27., kedd

Dilemma

Medveggyel az utóbbi hétben rohamos sebességgel és drasztikus mennyiségben veszünk búcsút a tárgyainktól (nem, nem tervezünk közös öngyilkosságot), és jelenleg egy igen komoly dilemmába ütköztem.

ALAPHELYZET:
Medvegy egy csomó könyvre nem tart már igényt, amik nem voltak olcsók és még jelenleg is lenne némi értékük: főleg programozó szakkönyvek és fantasy.

ELSŐ VERZIÓ:
Nagy a kísértés, hogy egyben bevigyem az egészet egy antikváriumba.
PRO: egyszerre letudom az egészet
CON: valószínű megszakadok, mire bevergődök az egész kupaccal, amiért jó eséllyel kapnék kb. 1000 forint készpénzt, egy marék gombot és egy használt rágót.

MÁSODIK VERZIÓ:
Egyenként lefotózom a könyveket és feltöltöm a megfelelő facebook csoportokba.
PRO: még más ajánlatok alatt maradva is jóval több anyagi haszonnal szállnánk ki a dologból
CON: már előre ráz az undor a sok macerától, amivel egy ilyen jár (egyeztetni és elvergődni a találkozási pontokra).

Szóval aki tanácsot szeretne adni, ne fogja vissza magát.

(ugyanitt könyvek eladók)

8 megjegyzés:

  1. Mivel a pénz mindig jól jön, megpróbálnám eladni a megfelelő fb-csoportokban, akár még egyéb netes eladó oldalakra is feltöltve. Ha pár hét után is a nyakatokon marad (bár azért programozó szakkönyveknél eléggé csodálkoznék), és már unjátok az egészet, akkor go antikvárium.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énis erre hajlok (tegnap konkrétan befotóztam a könyvek felét, beáraztam őket és megírtam a posztot egy ilyen csoportba - hogy öt másodperccel a posztolás után töröljem az egészet, mert JÉZUSOM ÉN EHHEZ NEM ÉRTEK), de nyafi...

      Azt meg szerintem bánnám, ha gyakorlatilag bagóért elszórnám őket, mert lusta vagyok. VÁÁÁ ez tényleg egy rémálom-.-

      Törlés
    2. lehet egy szerencsétlen programozó egyetemista is azóta a posztodat keresi :D:D

      Törlés
    3. Ebbe nem is gondoltam bele:DD

      Na de most kísérleti jelleggel kitettem néhány fantasy könyvet egy ilyen csoportba, ha nem kapok idegbajt az adásvétellel járó mókától, megy a többi is.
      (még soha nem adtam el semmimet sem... de legalább kipipálhatok valamit a 101-es listáról:D)

      Törlés
  2. Egyetértek, tarts ki a különböző platformok mellett, valószínűleg jobban jártok anyagilag :)

    (Milyen fantasy? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most bepróbálkozom... egyelőre nem igazán sietem el: feltöltöttem egy facebook csoportba, de le se vagyok szarva:'D úgy tűnik, nem lőttem be a megfelelő célközönséget.

      (amúgy leginkább különböző Forgotten Realms és egyéb Delta Visionös könyvecskék vannak, molyon csináltam nekik egy kis polcot, szerintem hamarost kiteszem ide is diszkrét reklámként:D)

      Törlés
    2. Mindenképpen tedd ki, hátha találok valamit :D jelöld be őket eladónak molyon, akik kívánságlistára tették, azok kapnak emailt róla :)

      Törlés
    3. Úúú köszi a tippet! Ezzel mindenképpen el fogok majd szöszölni, kicsit leegyszerűsítené az életet:D

      Törlés