2024. február 15., csütörtök

Stay in touch

Múlt héten Berlinben voltunk, csodálatos volt, felért egy lobotómiával. Naponta legyalogoltunk 27ezer lépést, kiolvastam négy könyvet, péksütiken éltünk, és mellesleg voltunk koncerten is. Traumatikus volt hazajönni, amin nem segített, hogy késett a repülőnk, két órát vártunk a reptéren és hajnali kettőre értünk haza a macskához.

Tegnap vágtam a hajamból (csak a törött végeket igazítottam meg, mert most úgy döntöttem, hogy szeretem hosszan), és egy ponton ott ültem a tükör előtt a kezemben a frufrunak való hajtinccsel meg az ollóval, és nagyon nagyon nagy akaraterőt vett igénybe, de NEM vágtam magamnak frufrut.

Munkahelyen még mindig nem rúgtak ki, pedig lassan a próbaidőm negyedénél járok.

Be sem merem vallani, milyen boldoggá tesz, hogy vettem végre egy tisztességes hajkefét, amivel rendesen ki tudom fésülni a hajam.

Töröm a fejem, mi más történt még, de nem jut eszembe semmi. Gyakrabban kéne írni, mert ez nem állapot.

4 megjegyzés:

  1. Na jó, de mi volt az a négy könyv és mi volt a koncert? (Lényeglátás lol.)
    Nyugodtan írj gyakrabban, én nagyon fogok örülni. 😇

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koncert: Nier Automata Szimfonikus konci - egy elég niche japán játék zenéje, amire D. rá van gyógyulva, konkrétan emiatt mentünk ki:D
      Könyvek: - Elizabeth Day: Friendaholic (egy anti-friendaholic-ként érdekes volt, azóta hallgatom Elizabeth podcastját is)
      - Bea Setton: Berlin (csak a név miatt, de a megbízhatatlan narrátor szörnyű)
      - Dolly Alderton: Good material (meglepően jó, főleg a vége)
      - Genevieve Novak: No hard feelings (ez volt a legkönnyebb, kicsit meglepődtem, hogy ausztrál:D)

      Törlés
  2. amúgy ti miért nem laktok tul.képp Berlinben? mármint annyit jártok oda, meg nekem az a benyomásom, hogy szeretsz is ott lenni...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából egyre erősebben gondolkodunk ezen a lehetőségen, de még meglátjuk. Egy pár évig maradunk mostmár mindenképp, de egyre egyértelműbb számunkra is, hogy nem feltétlenül Angliában szeretnék letelepedni.

      Törlés