2021. október 11., hétfő

Ma elmentem tekerni kicsit, és amilyen gyönyörű volt az idő, minden pedálhajtásnál elöntött a düh a biciklim iránt. Én annyira akartam szeretni, mert egyszerűen gyönyörű, de folyton szopat engem véletlenszerűen elengedő csavarokkal, váratlanul lapuló kerekekkel, akadó váltóval meg lánccal (mit vártam, francia márka), hogy ma hazaérve leültem és idegből ajánlatot kértem a kedves és megbízható Konrád biciklim ideszállítására (aki amúgy német).
És akivel mellesleg egyetlen egyszer volt csak problémám a közös évek alatt, és az a saját hanyagságom volt: a defektbiztos külső alatt lyukasra dörzsölődött a gumibelső.
Faszomat komolyan.

Ha ősz, akkor meg természetjárás, szóval tegnap kirándulni voltunk, megmásztunk két dombot? hegyet? Matlockban és amennyire gyűlöltem az elején a folyamatos hegynek felfelé caplatást, olyan flow élmény volt egy idő után versenyt szaladni a tetőkre, és közben hallgattuk a mókusokat meg a madarakat neszezni a bokrokban meg a teheneket bőgni (wat). Volt GPS-ünk, de egy csomószor így is eltévedtünk - kétszer ezt emberek előtt tettük, mindkétszer azonnal odaszaladtak hozzánk, hogy merre-merre? Félúton ettünk egy fish and chipset (Medvegy a fisht, én a chipset), aztán hazavonatoztunk.
Annyira szeretek itt élni.
Még úgy is, hogy be van durranva a vádlim.

4 megjegyzés:

  1. A jó strapabíró bicikli egy igazi kincs :) Nekem is itt van a 26 éves bicajom, jobb volt mint az első szett amit itt megvettünk (és visszaküldtünk, mert nagyon hamar rájöttünk, hogy gagyik!) Az újak viszont már szuperek :D Csak épp le kéne vinni őket és tekerni egy sort haha!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elő azokkal a biciklikkel!:D
      De tényleg amúgy, tekerni olyan jó, arra viszont csak most döbbentem rá, hogy egy tárggyal is lehet kémiája az embernek, mióta van egy használati tárgyam, amivel... nincs egyáltalán. Még jobban felértékeltem az otthoni kis biciklit:D

      Törlés
    2. Mi így jártunk az előző autóval. Nem tudtuk megszeretni, annak ellenére, hogy nem volt rossz autó, de nem illett hozzánk :D

      Törlés
    3. na ezt pont nem érzem át, mert egy kocsival sem rezonáltam még össze, akárhányat vezettem:D

      Törlés