2024. március 13., szerda

Belém szorult kicsit a beszélgetés, amikor egyik kedvenc beszélgetőpartneremmel, Nagydumás Munkatárssal csevegve kisült, hogy szerinte J. K. Rowling-gal nincs semmi baj és nem mondott semmi rosszat. Becsületére szóljon, belenézett a releváns Contrapoints videóba, amit átküldtem neki, bár a reakciója utána az volt rá, hogy 'szóval ez a csaj pasi?'.
Később azért megkérdeztem, mire szavazott a Brexitkor, és az EU-ban maradásra, szóval nem írtam le teljesen.

Nem rúgtak ki az első 1:1 meetingemen, de ami késik, nem múlik. Helyette amúgy egy órán át dumáltunk a menedzseremmel könyvekről meg utazásról, és azóta sokkal jobban kijövünk.
Tegnap volt egy kisebb pánikrohamom, mert a Fontoskodva Anális Munkatárs, akit a nevéből sejthetően nem kedvelek túlzottan, és szerintem ő sem engem, szóval ő csinálta a QA-mat és egyrészt fontoskodva anális volt, másrészt meg nyilván az ő felügyelete alatt is begyűlt pár kisebb hiba a munkámba, amin fontoskodva análiskodhatott.
(de örülök, hogy nem olvashatják a blogomat a munkahelyemen)
Én ezeket a javításokat úgy éltem meg, hogy
- béna vagyok a munkámban,
- mindenki idiótának tart,
- soha nem is leszek jobb,
- ki fognak rúgni.
Aztán hazajöttem, multitaskolva egyszerre ittam egy pohár bort, telefonon sírtam BFF-nek meg összeraktam a komódot, amit a hétvégén rendeltünk a hálóba, és valamennyire lenyugodtam.
Ma reggel meg láttam, hogy megjött a menstruációm, és komolyan döbbenten néztem vissza a tegnapi önmagamra, hogy mekkora hülye voltam, és ez milyen kínosan sztereotipikus már.

2 megjegyzés: