2024. április 4., csütörtök

leg disabled

A nyomi bokám azóta is lényegesen dagadtabb a megszokottnál és az eredeti mozgástartományának kb. 50%-a van meg, meg Medvegy szerint kívülről nem is látszik, hogy bicegek - de csak aszimmetrikusan terhelem, szóval mindenem fáj kicsit, nem csak az érintett bokám, hanem a csípőm is az ellentétes oldalon*. Mesés.
Azért elmentünk ma egy nagyon lassú négy kilométerre, Medvegy cipőjét viseltem, mert a sajátomba nem fért bele a bokamerevítő.
Holnap meg visszamegyek boxra is, mert miért ne. Majd figyelek a bemelegítésnél.


*nyilván az sem segített, hogy kb pár óráig voltam hajlandó felpolcolt lábbal pihenni, mert már másnap programom volt, és nyilván gyalogoltam mindenhová, mert ha már a belvárosban lakunk, nem vagyok hajlandó tömegközlekedni.
Bár egyes internetes források szerint segíti a gyógyulást a korai terhelés, szóval néha csak jól sül el, hogy felelőtlen szar vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése