2024. április 10., szerda

vicces szó a sántika

Lábas jószág: lassan két hét eltelt a lesántulásom óta, azóta újra futok és ma visszatértem a konditerembe is, de minden este nyugdíjas improvizált gyógytornát tartok, mert még mindig fájdolgál és hát merev, mint a fene. Elvileg hat hét teljesen felépülni egy ilyenből, de türelemben sosem voltam jó.

Formám: vinteden találtam egy tökéletes állapotú Nightwish pólót a kedvenc albumommal, betettem a kedvencek közé, mert kicsit sokalltam érte a 13 fontot, de alkoholos befolyásoltság alatt úgy voltam vele, hogy "13 FONT SEMMI EGY ILYEN KINCSÉRT", szóval megvettem, megkaptam, tökéletes, gyönyörű, és az eladó vasalva és hajtogatva adta fel nekem - én vágtam bele egy picit a vállánál, amikor túl lelkesen vágtam fel a csomagot. 

Munka: túl vagyok a próbaidő felén, és még mindig nem rúgtak ki.

Régi munka: időnként visszanézek a kávézóba, tesztelem, hagynak-e fizetni - még nem hagynak. Kiváncsi vagyok, mikor jön el ez az idő. Hiányoznak azért.

Pofavizit: megyek Budapestre jövőhéten, mintha a fogamat húznák, annyira lelkes vagyok. 
Apropó, kéne időpontot kérni fogorvoshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése