2012. június 10., vasárnap

Fogadalom

Nézelődtem facebookon, és találtam pár elrettentő példát - ezúttal kismamáktól. Annyit mondogattam Uramnak, hogy "ha én ilyet csinálnék, akkor...", hogy kérte, inkább adjam írásba.
Úgyhogy íme.
- soha nem fogom a gyereket pocaklakónak, a terhességet pocakosságnak hívni, egyáltalán, kerülöm a pocak szót;
- soha nem beszélek magamról és a gyerekemről többesszám első személyben ("megszülettünk ekkor, ez a nevünk, felemeltük a fejünket");
- amíg élek, a profilképem engem fog ábrázolni;
- eddig sem volt szokásom kiteregetni a magánéletem minden apró részletét, és ez alól a gyerekem sem lesz kivétel: nem írom ki, ha a másik oldalára fordul, és nem posztolok ki kismillió képet róla - vagyis nem élek vissza azzal, hogy még nem tud szólni a magánélete és személyi jogai védelmében.

UPDATE: csak én gondolom, hogy nincs undorítóbb kifejezés a "babaproject"nél? Vagy csak számomra van olyan üzletasszonyos, "beírtam a gyereket az életem határidőnaplójába, a kertes ház és kutya alá" mellékíze..?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése