2019. december 30., hétfő

2019 könyvekben

Ebben az évben szégyenletesen kevés 31 könyvet sikerült kiolvasni, és még csak arra sem tudom fogni, hogy tanulni kellett, mert az sem tettem, ha ha.


Az év elejére megint kerültek jók, a Tolvajok telén Berlinben a szállásunk radiátorának dőlve zokogtam, az Educated-et pedig Potzdam felé az S-Bahnon is faltam, annyira tetszett. Az Eleanor Oliphant váratlanul nagyon tetszett, a Melmoth váratlanul nagyon nem: bár érdekes, hogy a sztorira nem emlékszem, a hangulata nagyon megmaradt.


A This is Going to Hurt-öt kb. kétszáz forintért lőttem a Bosnyák téri Hádában, sokat röhögtem rajta, ahogy a Disaster Artiston is, amit Medvegy magának vett, erre azóta sem olvasta ki. A Szólíts a nevedenről nem akarok beszélni, Szöszivel olvastuk, és napokra traumatizált, annyira rossz volt.


Az Olvasás története újraolvasás volt, megsimogatta a lelkem,  A nő helye megmotivált egy kicsit, Szentesi Évát pedig reméltem, hogy sikerül megkedvelnem, ha elolvasom, min ment keresztül, de ez nem történt meg.
A lemaradó 31. a Hogyan találjuk meg a nekünk való munkát?, kommentárt nem igényel, elgyengültem így év végére, közeleg a suli befejezése is, engem meg már ráz az undor a tanulmányaimtól.

Idén hat könyvet olvastam angolul, és nyolcat magyar szerzőktől, akik közül is Szabó Magda és Szerb Antal volt a befutó, tőlük sikerült duplázni.

Következő évre váró szakmai könyvek a szakdolgozathoz: Forgács Attila: Az evés lélektana, Béres Judit: Azért olvasok, hogy éljek, Bartos Éva: Segített a könyv, a mese, Jane Ogden: The Psychology of Eating, Lukács Liza: Az éhes lélek gyógyítása, Prof Charles Spence: Gastrophysics, Michael Pillan: In defence of food.

Csak simán lassan haladok velük: Tom Phillips: Humans, Bea Johnson: Zero Waste Home, Stephen King: It, Ulrich Alexander Boschwitz: Az utazó, Dragomán György: Rendszerújra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése