2012. április 29., vasárnap

-

Tegnap este visszhangzott tőlünk a lépcsőház, olyan hangosan szórakoztunk. Ne tessék rosszra gondolni, az történt ugyanis, hogy az egyik korlát pont olyan magasan van, hogy el lehet kapni és lehet húzódszkodni. Drágaszág le is nyomott jópárat, majd próbált rávenni, hogy kövessem a példáját. Hát, legalább megpróbáltam, de csak lógtam, mint zokni a fregolin, majd miután kiröhögtük magunkat (közben az járt a fejemben: ha valaha azon múlna az életem, meddig tudok kapaszkodni egy helikopter rúdjába - tuti meghalnék), összeállított nekem egy súlyzós programot, amit mostantól szorgosan csinálni fogok.
Kicsit szégyellem magam, mert amilyen megszállottan foglalkoztam a derékon aluli részeimmel, a derékon felült elég csúnyán elhanyagoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése