2013. június 26., szerda

10 facts about my room
1. nagyon kicsi. de tényleg.
2. igazából nappali és dolgozószoba is egyben
3. mentaszínűek a falak
4. a padlót Medvegy rakta le
5. ami csak lehet, kék
6. a kedvencem egy kék csíkos párna, aminek én varrtam a huzatát
7. nincs szabad falfelület
8. a macska miatt majdnem mindig nyitva van az ablak
9. van egy polc a körömlakkjaimnak. Medvegy ígérte régebben.
10. kicsi az ablak, ezért télen gyakorlatilag mindig ég a villany

9 facts about my family
1. nem nagy
2. a távolabbi rokonaimmal elég ritkán (többévente) találkozom
3. a szüleim is egykék, nincsenek unokatestvéreim
4. átlagosan évente egyszer gyülekezünk, nekem annyi bőven elég, még sok is
5. apai ágról negyedrészt német vagyok (és erre roppant büszke)
6. a többi háromnegyed sajnos magyarország különböző részeiről jön
7. egyik dédszülőmet sem ismertem
8. négy nagyszülőmből csak hármat ismertem, és már csak kettő él
9. utálom a vezetéknevem, a nagyapámra emlékeztet, és különben is mindig félrehallják

8 facts about my body
1. visszahajlik a könyököm
2. szépek a vénáim
3. a bőröm gyorsan, de hegesen gyógyul
4. a körmeim gyakorlatilag törhetetlenek
5. nagyon könnyen feltöri bármilyen cipő a lábam
6. gerincferdülésem van, de annyira nem, hogy pluszpontot kaptam volna érte a felvételinél
7. ferdék a fogaim, de nem bánom
8. a hajam vékonyszálú, de elég sok és rettentő erős

7 facts about my childhood
1. mindig magasabb voltam a többieknél
2. göndör hajam volt
3. az óvódában két fiúm is volt egyszerre. tudtak egymásról, nagyon boldogok voltunk hárman
4. imádtam Micimackót
5. nagyon későn tanultam meg biciklizni
6. az alvóplüssömet Cocinak hívják, ami a Kockás Mackó mutálódott verziója
7. volt egy fekete cicám, aki csak engem szeretett a családban, és akit csak én szerettem

6 facts about my home town
1. Főváros
2. szívesebben laknék máshol
3. már megszoktam az autópálya zaját
4. utálom az embereket
5. utálom a tömegközlekedést
6. mindig szorosan tartom a táskám

5 facts about my best friend
1. a tökéletes ellentétem
2. majdnem tizenöt éve ismerjük egymást
3. voltunk együtt nyaralni, többször is
4. annyit iszik, mint egy kacsa
5. fiatalabb nálam két évvel

4 facts about my parents
1. fiatalon házasodtak és azóta együtt vannak
2. anyukámmal nagyon bizalmas a viszonyunk, de mai napig zavarba jövök, ha szex vagy nőgyógyász kerül szóba
3. apukám bajusza miatt pozitívan diszkriminálom a bajuszos embereket
4. ismerősök rohamakor mindig annak a szülőmnek vagyok kiköpött mása, aki éppen mellettem áll, de állítólag anyukámra egy kicsit jobban hasonlítok

3 facts about my personality
1. szélsőséges vagyok (de nem jobbos, haha)
2. amit bizalmasan mondanak el nekem, azt senkinek nem mondom el (Medvegy nem számít, de ha megkérnek rá, neki sem)
3. imádok beszélni

2 facts about my favorite things
1: nem vagyok óvódás, nincsenek kedvenc dolgaim
2: ha tűz ütne ki, és feltételezem, hogy Medvegy és a macska tud menni a saját lábán, az aktuális táskám, a fényképezőgépem és a laptopomat menekíteném elsőnek, leginkább praktikus okokból, mert okmányokat pótolni időigényes, a többi meg a legdrágább ingóságaim.

1 fact about the person I like
1. este a fülembe szuszog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése