2014. április 19., szombat

Szombat reggel hat és hét között csupa érdekes emberrel lehet találkozni a híres 4-6os villamoson, többek között csövesekkel, kurvákkal, bolondokkal, és ma reggel kivételesen pozitív élményem is volt.

Ugyanis reggel egyszer csak arra figyeltem fel, hogy valaki közelebb hajol hozzám és beszél. Kivettem a fülesem és egy kelletlen "igen?" után kiderült, a srác angolul érdeklődött, mit csinálok ilyen korán.
Ezek után több megállón át beszélgettünk, elmeséltem neki, hogy vizsgázni megyek főzésből, ő sok szerencsét kívánt és levágott nekem egy olyan motivációs beszédet, hogy csak lestem. És kiderült, ő Portugáliából jött, sokat utazgat és még Budapest is tetszik neki, mert ugyan tényleg sok a morcos ember, bőven vannak mosolygósok és kedvesek is, mint mondjuk én.
És itt döbbent rá, hogy majdnem fennragadt a villamoson, míg a haverjai már integettek a megállóban, gyorsan leszállt. De az ajtóból még visszakiabált nekem, hogy köszöni a beszélgetést és sok szerencsét.
Mosolyogva mentem tovább, és feldobta a napom.

Leginkább azért, mert nem flörtölő hangnemben beszélt, hanem "szimplán" barátságosan.

Ja, és mellesleg papírom is lett róla, hogy tudok főzni.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a papírhoz! :)

    A héten nekem is volt egy hasonló élményem, jó idegenekkel találkozni és erőt meríteni néha egy-egy mondatukból. :)

    VálaszTörlés
  2. Gratula! :)
    Ritka élményben volt részed, nagyon kevés ember van, aki ilyen normálisan közeledik a másik felé, mindenféle egyéb szándék nélkül, pusztán a beszélgetés öröme végett.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm:))

    Én is nagyon meglepődtem, megszoktam, hogy ha hozzám szólnak, jobb menekülőre fogni (nincs egy kis apróm, nincs cigim, nem fogadom be Jézust, és nem hallgatok a "szia cicá"ra - nagyon rosszul éreztem magam, amikor reflexből majdnem elhajtottam valakit, aki csak a buszmegállót kereste).
    De olyan jó érzés volt, ha lehetőségem lesz rá, én is továbbviszem:)

    VálaszTörlés