2015. április 8., szerda

#19 - 101/1001

19. venni egy YC gyertyát - pipa

Lehet olcsójános vagyok, de valahogy 1000 forintnál húztam meg a határt illatgyertyára, főleg mivel szeretem és kereskedelmi mennyiségben fogyasztom őket - na a Yankee Candle ennél pöppet drágább, ezért eddig csak messziről, kétkedve néztem.

Amikor nézelődtem az oldalon, elég nehezen hittem el, mit tudhat egy gyertya ennyiért, ezért végül a legköltséghatékonyabb termék mellett döntöttem.
(igazából a Tarts-ok azok, de ahhoz meg nem volt kedvem)

Komolyan szkeptikus voltam.

És jelenleg ott tartunk, hogy ha elfogy, veszek még.

Már a zacskóban erős illata volt, és nem égett fél órája, már az egész lakást átjárta az isteni illat, amit folyamatosan érzek, ahogy mászkálok.

A 200 HUF pedig ment a perselybe.

4 megjegyzés:

  1. Én is a tartsokat szoktam venni a lélektani határ miatt :D és azokból is az akciósakat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor nem vagyok egyedül:D Mostantól énis lesem az oldalt, -20%kal már nem olyan vészes, és tényleg isteni finom...

      Törlés
  2. Én még a Galde gyertya miatt is szívtam a fogam. :D De vettem egyet, és tényleg mennyire finom, és már négy napja mindig ég egy jó 3-4 órát, de alig fogyott, úgyhogy megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig ikeás vagy mülleres gyertyákat használtam, finom, meg minden, de tény, ennek a nyomába nem érnek. Még mindig meglepődöm, amikor valami úgy drágább, hogy valóban megéri:D

      Törlés