2016. június 9., csütörtök

Es gibt nur Wasser, Wasser, Wasser überall

Medvegy a reggel egy pontján megkérdezte, hogy aludtam-e éjjel egyáltalán, mert valahányszor felébredt, engem ébren talált.

Reggel még beugrottam a közeli kórházba torokváladék mintavételre (kell valamihez, amiről majd később), meglepően gyorsan végeztem, juhé, rohanhattam vizsgázni.

Nem fértem be az első körbe (amúgy általában szeretek elsők között menni), de az első sikeres vizsgázó után mentem is. Iszonyú mázlim volt, kihúztam az első tételt (nem tudom, ki hogy van vele, de nekem mindig az első tétel a legkönnyebb), hát erre így is majdnem meghaltam: a tanárnő fél órán át szadizott, belekérdezett mindenbe, akármit mondtam, rákérdezett, miért is az a megfelelő.

(rémesen hülye tudok lenni vizsgaszituációkban, jelenlegi kedvencem:
Én: ...és a másik szempont, hogy az élelmezési üzem megfelelő úthálózat közelében legyen.
Tanárnő: Milyen út közelében?
Én: *pánik*
Tanárnő: Nem kell bonyolultra gondolni.
Én: *izzad*
Tanárnő: Na, tényleg egyszerű.
Én: Ömmm... autóút..?
Tanárnő: És mit ért autóút alatt?
Én: *itt már komolyan fizikailag éreztem, ahogy ver a szívem* Háááát... ami betonból vagy aszfaltból készült..?

Amúgy a sima kiépített út lett volna a megoldás, de az már túl komplikált volt abban a helyzetben)

A végén már azt sem tudtam, fiú vagyok-e vagy lány, mire a tanárnő bejelenti, hogy EZ EGY NÉGYES, de mivel az évközi zh-m nem sikerült valami fényesen (talán 32%), hármas a vége. Én meg azt hittem, a kettesért küzdünk...
Úgy tepertem ki a kezemben az igazolással, hogy csak porzott.

 

Hazafelé egész úton szárnyaltam és fülig ért a szám, és most az sem tudja beárnyékolni az örömömet, hogy az Anatómia még mindig hátravan, mert ezek után basszameg számomra semmi sem lehetetlen.

Wir brauchen Rum, Rum, Rum, sonst verdursten wir!
Wir brauchen Rum, Rum, Rum, sonst verdursten wir!
Wir brauchen Rum, Rum, Rum, sonst verdursten wir!

Wir brauchen Rum!

4 megjegyzés:

  1. gratulálok! :D
    vicces a vizsgaszituáció amit leírtál, a múltkor én is pont így jártam oktatáspolitikából, hasonlóan banális kérdéssel, csak én azt nem tudtam kitalálni, hogy az ombudsmanra gondol a tanár. Úgyhogy öt percig játszottuk ezt a kérdezz-felelek dolgot és már kínomban röhögtem, hogy hagyjon már békén, nem látja hogy ha eleve nem tudom mire gondol akkor az ilyen hülye kérdésekkel csak még jobban összezavar? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi^^
      Na ez is jó, de szerintem ezt már nekem se sikerül alulmúlni...
      (kiépített út, még mindig égő, ha eszembe jut)
      Ilyenkor még cikibb, hogy értékelem a jó szándékot meg hogy segíteni akar, de ettől még jobban begörcsöl az agyam és sehogy nem tudom felvenni a gondolatmenetet, amire próbál rávezetni:D

      Törlés
  2. Nálam múltkor makro vizsgán a professzor úr már vagy 10 perce próbált rávezetni valamire, amit akkor se tudtam, őst most sem tudok, de aztán a 11. percben feladta és lenéző tekintettel odavágta hozzám eme szavait:
    "Magának aztán lehet segíteni..."

    Szóval kb. én is így voltam, mint te.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez kedves:O

      Ez a tanárnő legalább annyiban korrekt volt, hogy ugyan szőrszálhasogató kérdéseket tett fel, de ha már látta, hogy nem ugrik be, addig kerülgettük a témát, hogy végül kimondatta velem a helyes választ. Meg végülis átengedett, szóval inkább nem panaszkodom:D

      Törlés