2016. szeptember 8., csütörtök

Things I Love Today

Ma remek napom volt.

Úgy alakult az órarendem, hogy csütörtökön reggel nyolcra megyek, meg aztán megint fél egyre, és maradok két-három órára. Először kissé morcos voltam, hogy nyenyenyee mit fogok csinálni három órán át, aztán beütött a faszom, jól fogok mulatni attitűd.

Szóval először szépen, ráérősen elsétáltam plazmát adni, majd jól megérdemelt pihenésként kiültem a Corvin negyed egyik padjára napozni (és remekül mulattam, mert felhívtam Medvegyet a céges telefonomról, de mivel nem ismerte fel a számom, az idegeneknek tartogatott hangján vette fel nekem - tudom, hülyeség, de én remekül mulattam rajta). Aztán lassan összeszedtem magam, plázáztam kicsit, ámokfutottam a bioboltban, és végül beültem a Cserpesbe egy jegeskávéra az aktuális olvasmányommal (101/1001 - 55.: elmenni egyedül kávézni).


Zárásként még beugrottam a könyvtárba is.

Ja és azt mondtam, hogy a buszmegállóban döbbentem rá, hogy otthon hagytam a telefonomat, és csak a gagyi céges volt nálam, ami még az iphone-nál is gyorsabban lemerül..?
És általában felhúz, ha nem tudok zenét hallgatni nap közben, de ma ez sem tudott kibillenteni, sőt, még mulattam is, hogy bele tudtam hallgatni mások beszélgetéseibe.

Szóval most jól vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése