2017. február 26., vasárnap

Things I Loved This Week

Ezer meg egy éve nem volt ilyen bejegyzés.


♥ a hét elején elég durván lebetegedtem, de lábon kihordtam az egészet és szerdán már nem volt lázam! jej! (a szelfijeimen azért üveges a tekintetem, de sebaj) ♥ a héten többször is randiztunk Medveggyel ♥ megnéztük végre a Vegan Love hamburgerezőt - ezért a képért megérte volna akkor is, ha a burger nem jó, de szerencsére isteni volt ♥ közös könyvtárazás ♥ és elengedték a tartozásomat! ♥ Bob Burgerfalodája ♥ hasítunk az esküvőszervezésben! a végén még nem rendelt pizzát fogunk enni műanyag tányérokról ♥ tavaszillat a levegőben! ♥ Don't Trust the B- in Apartment 23 - korábban néha elkaptuk Comedy Centralon és utáltuk, de amikor a Netflix felajánlotta, valamiért nem tűnt rossz ötletnek. És tetszik! Durva. ♥ isteni kenyeret sütöttem ♥ maratoni hosszúakat aludtam, valószínűleg a híres tavaszi fáradtság ♥ még van néhány óra a hétvégéből ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése