2017. március 21., kedd

I’m not a person I’m just 3 mental illness stacked on top of each other wearing a trench coat

A tavaszi fáradságra vettem gyúrós "active woman" vitamint, remélem hű lesz a nevéhez és aktív nőt varázsol belőlem.

Ma eddig életem szerintem legnagyobb büntijét fizettem ki két könyvre, amikről úgy egy hónapja megfeledkeztem és nem vittem vissza a könyvtárba. Csak kicsit nyekkentem, amikor a néni közölte a végét, miszerint "Kétezer-négyszáznegyven forint lesz".

Medvegy foglalt repjegyet októberre, és azon már Mr. Medvegy mellett Mrs. Sieglinde szerepel.
Nagyon nagyon fura.
(van egy másik foglalásunk szeptemberre is, de azon még Miss szerepel. Medvegy: "Hagyni akartam neked egy kis időt, hogy megszokd.")
(ja, és a nagyim sírva fakadt a meghatottságtól, amikor átadtuk neki a meghívót, mert ő már teljesen beletörődött, hogy hát akkor én nem vagyok a házasodós típus.)


Az Asszony a frontont olvasom, és az jár a fejemben, hogy én belepusztultam volna, ha el kellett volna engednem Medvegyet bevonulni egy háborúba.

Átszabtam a blogot is.
MÁTÓL EZ VAGYOK ÉN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése