2017. augusztus 31., csütörtök

Kevés kommenttel lehet úgy felhúzni, mint ha valaki az "ébredjetek fel" vagy "nyissátok ki a szemeteket" kifejezéseket használja, mert meg van róla győződve, hogy mindenki "agymosott birka" - bezzeg ő, ő már megnézett a témában két youtube videót és négy cikket tudnodkell.info-ról.

Tegnap megint volt egy olyan homályos látásos-fejfájós-hányingeres rohamom (a moziban kezdődött az új Amityville közben, Medvegy szerint csak a különösen pocsék filmtől lettem rosszul). Most nem kicsit vagyok nyugtalan, mivel ezekre a tünetekre az első találatok között szerepel a stroke, a tumor és egyéb szexi agybetegségek, szóval ez már nem tréfa. Pedig utálok orvoshoz járni.

Nincs sok drága berendezési tárgyam, mert alapjáraton nem hiszek benne, hogy több pénzt kéne kiadnom egy használati tárgyért a szükségesnél csak azért, mert nagyobb az esztétikai értéke. Ennek értelmében két darab tányérom van összesen a Butlersből - vagyis már csak egy, hála Purritónak. I can't have nice things, I have two cats.

Miss Pöttyöspocak és Mr. Destruktív
Megkaptuk az esküvői képeinket is. Őszintén szólva nem vártam sokat, annyit reméltem, egy profilképre meg egy borítóképre való csak összejön majd - hát erre annyi cuki képünk lett, hogy egy órát ültem fölöttük, melyikeket töltsem fel. Pedig leszoktam róla, hogy megosztom az életemet facebookon, de most nem bírtam magammal.

A közösségi oldalak nagy dilemmái ezek.

A gyűrűkönyvünk

9 megjegyzés:

  1. Én ugyanígy vagyok a migrénnel, mint te ezekkel a rohamokkal - ki lettem már vizsgálva 1 éve, semmi bajom, csak "stresszeljek kevesebbet, aludjak többet, éljek kicsit egészségesebben" (ezek nem túl kompatibilis dolgok az egyetemista léttel:D), mégis aggodalomra ad okot, hogy mostanában hetente-kéthetente van többnapos migrénem. Én egyébként arra tippelek, hogy az időjárásváltozás következtében változik drasztikusan a vérnyomásom, és ezért van görcsös fejfájásom meg minden finomság ami vele jár, nem lehet, hogy neked is innen indul ki a dolog, és ebből következik a többi (szédülés, hányinger)? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, nekem szerencsére még egyik sem (a kettőből:'D) tartott több napig, csak 2-3 óráig, de én is valami ilyesmire gyanakszom, mert a fejfájás szinte csak mellékes, a hányinger a legerősebb tünet. De a vérnyomást sem értem, amikor a doki mérte az első alkalommal, elég alacsony volt, de tegnapelőtt két kávét ittam, az utolsót nem sokkal korábban :S

      Törlés
  2. szerintem ez aurás migrén, nekem is szokott lenni.
    sztem kérj beutalót neurológushoz, ha normális, akkor elküld MR vizsgálatra. Anya is ideggyógyász, és ő azt mondta, hogy ha valaki migrénes, legalább egyszer menjen el alaposan kivizsgáltatni, hogy kiderüljön, tényleg csak migrénről van-e szó.
    De nekem a tüneteidből nagyon az jön le hogy aurás migrén, nekem is ugyanez szokott lenni (bár szerencsére egyre ritkábban). De az tuti hogy vizsgáltasd ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is migrén, nekem is ilyen. El kell menni dokihoz, ha tényleg csak migrén, akkor olyan sok értelmeset nem fognak mondani, de legalább zárják ki a többit, meg esetleg fel tudnak írni rá valamit.

      Törlés
    2. Nem tudom, a migrént miről lehet felismerni, de ez nekem nem annyira erős (így a leírásból úgy tűnhet, hogy a fájdalomtól van hányingerem, inkább csak nyom vagy feszít a homlokcsontom mögött), a szédülés/hányinger a legrosszabb...
      De köszönöm a tanácsokat, mindenképpen el fogok menni orvoshoz egy rendes kivizsgálásra, csak még gyűjtöm a lelkierőt a háziorvoshoz:D

      Törlés
  3. Ha lány lennék és agytumor lenne a gyanú, akkor megnyugodnék, hogy nem pregnancy :D de jobbulást egyébként, vagy nem tudom hogy migrénre mit kell mondani.

    *tudnodkell.info

    Mi az a gyűrűkönyv?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen igaz, ez a pozitív oldal eddig nem jutott eszembe:D Köszi, de még tagadásban élek, nekem nem lehet migrénem, kizárt, nope.

      Javítom, túl jól szűrtem az ismerőseimet és rég láttam leírva:D

      Gyűrűpárna igazából, csak én ellenálltam a párnának és egy könyvemet használtuk erre a célra:D

      Törlés
  4. Mindenkepp menj el orvoshoz, hogy kizarjanak barmi komolyabbat. A hanyinger, homalyos latas, vagy egyeb lataskieseses problemak tipikus migrentunetek, de ugy, hogy soha nem voltal egyaltalan fejfajos, es most hirtelen 2x is, jobb, ha megnezik, bar nekem is az a tapasztalatom, hogy ha migren, semmit nem tudnak vele csinalni. Nekem kb. 13-14 eves korom ota nagyon sokat faj a fejem, szoval hozza vagyok szokva, de amikor megtapasztalhattam az elso migrenaurat, iszonyatosan megijedtem, mert egy villamszeru savban egyaltalan nem lattam, korulotte pedig "rezgett" az egesz latoterem. Azt hittem, meg fogok vakulni. Nem vakultam meg persze, de utana egy fel oraval jott a brutalis hanyinger, fejfajas, szedules. Szerencsere ilyen nekem csak atlag negyedevente van, es akkor sem tobb napos, hanem ha szerencsem van, lesotetitett szobaban fel-egy nap alatt elmulik. Csak hat marhara kellemetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a látásprobléma a legijesztőbb, nekem a múltkor a bal szememre homályosult el a látásom, most pedig a perifériám lett zavaros. Akárhogy is, eléggé megrémültem énis.
      De sejtem, nekem is több migrénes van a környezetemben, az enyhe kellemetlenségtől a "pár napig alig tudok létezni" skálán elszórva, szóval nagyon reménykedem, hogy végül nem ez lesz a baj (de akkor meg mi..?). A héten mindenképpen elmegyek a háziorvosomhoz beutalókért, aztán majd meglátjuk.

      Törlés