2018. június 19., kedd

Vizsgaidőszakra való tekintettel különösen sok filmet nézek manapság

Jurassic World: Fallen Kingdom - SZÖRNYŰ VOLT. DE TÉNYLEG. Medvegy ragaszkodott hozzá, hogy nézzük meg, aztán a feléről ki akart jönni.
(én meg nem hagytam, mert különben sosem vonja le a tanulságokat)

Késői találkozás - instagramon szörfölve futottam bele egy képbe, ami valamiért nagyon megtetszett, rákerestem, miből is van, letöltöttem, megnéztem, döbbentem ültem fölötte, megnéztem megint, és szerintem meg is fogom még párszor. Már az első öt perc teljesen beszippantott, valamiért nagyon a hatása alá kerültem.

Kapcsolódó kép

A Történet - már amikor megjelent róla a kritika, türelmetlenül vártam, és felkavaróbb volt, mint számítottam. Még Medvegy is odafigyelt rá egy idő után, és azóta is néha eszembe jut.

Lady Bird - Medvegy a vége előtt negyed órával megkérdezte tőlem, hogy miről is szól tulajdonképpen ez a film, és igazából egy tőmondattal össze lehet foglalni ("Egy végzős lányról"), összességében mégis tetszett.

2 megjegyzés:

  1. Szia! a tortenetnek mi az angol/francia/nemet/spanyol/olasz cime, valamit tuti benazok, de a google nem adja ki. koszonom <3 D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, eredetileg The Tale (https://www.imdb.com/title/tt4015500/), ncore-on már fentvan a magyar szinkronos is:)

      Törlés