2023. február 5., vasárnap

Az úgy volt, hogy amikor Medvegy elment nemrég új szemüveget csináltatni, elég sokat romlott az amúgy jobbik szeme - mondta az optikus, hogy valószínű azért, mert az erősebb szeme kompenzálta a gyengébbet, amikor nem hordta a szemüvegét és túlterhelte, és ejnye bejnye, tessék viselni szépen.

És amíg erről beszéltek, én csak ültem a háttérben, mert nekem is volt egy dioptria a két szemem között és a költözés óta nem találom a szemüvegem.

De mára foglaltunk időpontot, a luxi vizsgálatot is kértem és megnézettem az érellátást meg a látóideget is, mert paranoid vagyok - és kiderült, hogy a látóidegem tökéletes, az ereim gyönyörűek, és mindkét szemem olyan elhanyagolhatóan myopiás (negyed dioptria körül), hogy szemüveg nem is ajánlott.


Legalább a fejemen belül egy valami képes az öngyógyításra, haha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése