2012. október 5., péntek

Ma nem volt labor, szabad volt az egész napom. Ennek örömére elhatároztam, hogy tanulni fogok.
Erre reggel apukám megkért, hogy kísérjem el az okmányirodába, ahol időpontra mentünk és félórát vártunk. Utána elbicajoztam vele a Herbaházba, ahol kaptam csalánsampont (az előző biosampont én vettem, és gyanúsan gyorsan elhasználódott).
Itthon épp volt időm arra, hogy ebédeljek egy melegszendvicset, igyak fél bögrét a teámból és olvassak három oldalt a könyvemből, aztán indultam anyukám munkahelyére, és együtt elmentünk piacozni majd turkálózni. Kaptam egy Iron Fist (nem a klasszikus vérfarkasos vagy zombis, de ne legyünk telhetetlenek) és egy The Nightmare Before Christmas táskát (eredeti Disney Store-os, ráadásul pont Halloween előtt!). Többek között. Khm.
Még van a napból 3 óra. Abban pedig tornázni fogok, olvasni, Medveggyel összebújkálni meg aludni.

Holnap tanulok, így görbüljek meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése