2013. július 16., kedd

Boyfriend tag

A boyfriend tag lényege, hogy az adott bloggerlányról feltett kérdésekre nem ő válaszol, hanem a barátja. Végigolvasva a kérdéseket rájöttem, hogy ezek nem nemhez kötöttek, úgyhogy kitöltöttem én Medvegyről, és megkértem őt, hogy töltse ki rólam. Ezek az én válaszaim, az övéi itt megtekinthetőek.


1. Elmentek étterembe. Mit rendel?
Valami húsos kaját, valószínűleg csirkemellet.

2. Milyen italt kér?
Ha nem szólok bele, Cherry Coke-ot.

3. Milyen ételt nem szeret?
Hú, ez egy hosszú lista lesz: húst, ami húsnak néz ki, indiait, túl egzotikust, olyat, ami nem tetszik neki látványra, amiről eldönti, hogy nem szereti, pedig nem is kóstolta...

4. Mi az, amit minden nap enne, ha tehetné?
Valamilyen szendvics kecsappal. És meg is teszi.

5. Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
Valamilyen gyülömcsös-krémest.

6. Kedvenc zene?
Metál, mint nekem^^ azon belül talán Dream Theater, ha ki kéne emelni.

7. A tévé előtt ül. Mit néz?
Hokimeccset, Simpson családot vagy Disney csatornán Phineas és Pherböt.

8. Kedvenc sportcsapat?
Ööööö... valami hokicsapat..? Ezt tudnom kéne.

9. Sportolt valamit?
Legjelentősebb az úszás és a ninjutsu volt, legutolsó meg a kettlebell és a kondizás.

10. Cipőméret?
44-45öt mond, de valójában 42-43.

11. Szeme színe?
Kék, de ha összeszűkül a pupillája, látszik, hogy belül zöldes.

12. Milyen ruhákat szeret hordani?
Höh! Mindegy, csak ruha legyen.

13. Gyűjt valamit? Mi az?
Játékokat, meg időről időre kitalál valamit, amit aztán szerencsére kinő.

14. Kedvenc könyv?
R. A. Salvatore: Otthon, Száműzött, Menedék

15. Ki a legjobb barátja?
Egy punk.

16. Honnan származik?
Vidéken született, de a nyóckerben edződött.

17. 3 dolog, amiben jó és 3, amiben nem:
Jó: 1: a szakmájában, akár hiszi, akár nem; 2: szervezésben (amíg hiba nem csúszik a számításába: akkor viszont nem túl rugalmas); 3: felnőtt dolgok intézésében helyettem.
Nem jó: 1: sütés-főzés; 2: tanítás, magyarázás; 3: kommunikáció.

18. Melyik az a szó, amit gyakran használ?
"Tudod, mit akármicsoda?" És csak akkor folytatja, ha továbbkérdezem.

19. Mi idegesíti fel őt?
Az igazságtalanság.

20. Miben tehetséges?
Ha érdekli valami, a legapróbb részletet is megtudja róla.

21. Furcsa szokások?
Csak úgy tud aludni, ha mellette vagyok és átölel. Vizsgaidőszakban a párnámat ölelte, amíg én hajnali 4ig tanultam.

22. Mi az, amit órákon át képes csinálni?
Ülni a gép előtt és játszani. Én kockám.

23. Ha egy mondatban kéne jellemezned, hogy hangzana?
Nem olyan, mint amilyennek mutatja magát, nála ez védelmi mechanizmus: de érdemes a felszín alá nézni, mert ha megszeret és megbízik benned, kiderül, mennyire megéri.

24. Mikor találkoztatok először?
2009.10.07., 15:30

25 Emlékszel az első benyomásodra róla? Mi volt az?
Igen, a legeslegeslő, hogy gyanúsan jófej és tökéletes. 
Az első személyes meg hogy alacsony, a tornacipője nem converse és milyen szemüveg már ez?

26. Rögtön tudtad, hogy ő Az Igazi? :)
Őszintén nem. De meggyőzött:)

27. Van valamilyen hagyományotok?
Évfordulókor Margit-sziget. Ez fix.

28. Mi az, amit csinálni szoktál, és azt kívánja, bárcsak abbahagynád?
Néha elég gyerekesen viselkedem. Ilyenkor kicsit pedofil jellege van a kapcsolatunknak.

29. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatotokban?
Ő. De én mondom meg, melyik nadrágot.

1 megjegyzés: