2013. július 8., hétfő

Díjat kaptam!!! Eddig mindig önkényesen töltögettem ki a kérdéseket, de most kaptam őket egy díjjal együtt, ellie-től. Ezúton is köszönöm!


Szabályok:
1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!
3. Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4. Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5. Jelezd a jelöltjeid blogjain, hogy jelölted/nevezted őket!

ellie kérdései:
1. Ha egy teljes napot tölthetnél egy általad választott személlyel (élő vagy halott), ki lenne az?
Húha, ez máris egy nem könnyű kérdés. Több jelöltem is lenne. Woody Allennel lelki társak vagyunk, egy kávé mellett remekül eldiskurálnánk egymás neurózisáról. A Nightwish-sel már álmodtam egyet, szóval velük a tengerpartra mennék. Rudolf koronaherceggel perig sétálnánk egy jót, megkérdezném, mi is történt Mayerlingben és milyen császár lett volna. 

2. Milyen elképzeléseid voltak 10 évvel ezelőtt a jövőddel kapcsolatban? Mennyire valósultak meg?
Kicsit más lettem, mint ami akkor lenni akartam, de nem hiszem, hogy rosszul jártam. 11 évesen (ó de kicsi voltam még!) semmi konkrét elképzelésem nem volt, csak annyi, hogy sebész akarok lenni. Igazából semmi mást nem képzeltem hozzá, a többi nem is érdekelt, csak hogy orvos legyek.
Nem lettem.
Valahogy  mégis megvagyok.

3. Ha életed végéig csak egy ételt ehetnél, mi lenne az?
Zabkása. Bár akkor egy idő után nem semmi hiánybetegségeim lennének, nem hiszem, hogy megunnám.

4. Ha tudnád, perceken belül meg fogsz halni, és annyi időt kapnál, hogy meghallgass egy dalt, melyik lenne az?
Sonata Arctica - Shy. És bőgnék. Nagyon.

5. Ha írnál egy könyvet, miről szólna?
Ez akár még meg is történhet. De nem tudom. Talán sikerül olyan érdekes életet összehoznom, hogy arról szóljon.

6. Ha egy könyv/film szereplője életét élhetnéd, ki lenne az?
Javarészt nem túl szívderítő filmeket nézek, úgyhogy inkább könyvet választanék. Ott viszont mindig Monte Cristo grófját irigyeltem rettenetesen. Nem a börtön meg az átélt szenvedések miatt, hanem az általuk elért bölcsességért és szabadságért.
Ajj, most ezt kell olvasnom este.

7. Hol laknál a legszívesebben?
Berlinben.

8. Mire vagy a legbüszkébb?
Életem eddigi huszonegy évében szakmailag nem voltam valami produktív. Egész jó érettségi, jogosítvány, két nyelvvizsga. Szóval büszke vagyok Medvegyre, amiért sikeres helyettem is.
Viszont büszke vagyok magamra, hogy ilyen párom és barátaim vannak (a családom szuperségéről nem tehetek, de a többieket én válogattam össze!). Jó emberek vesznek körül, és ez nagyon jó dolog.

9. Ki a kedvenc festőd?
Raffaello - Tempi Madonna
Igazából nincs, kedvenc képeim vannak. Kisebb koromban Munch Sikolya volt a kedvencem, majd Klimt munkáit imádtam. Igazából a XVII.-XVIII.-XIX. századi művészek klasszikus munkáit szeretem, szóval alig várom, hogy visszatérjek a Müncheni Képtárba (ott töltöttem egy napot, és olyan nyomot hagyott bennem, hogy utána begyűjtöttem az albumokat róla). Imádom ezeket a képeket, olyan, mintha fényképeket néznék abból a korból, vagy időutaznék.

Franz von Defregger - Besuch der Tanten
(szabadfordításban Nagynénik látogatása)

10. Ki(k) a kedvenc bloggere(i)d?
Most rossz leszek, de nincsen kedvencem.

És most még rosszabb leszek, mert annyit járt már körbe a díj, hogy nem tudom kinek továbbadni. Szóval sajnálom, de igény szerint írok kérdéseket, aki kitöltené:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése