2015. augusztus 31., hétfő

Még a sz.r is le van sz.rva

Egy nagyon fontos emailt várok egy tanártól, egészen konkrétan arról, hogy buktam-e egy tárgyat (rajtam kívülálló okokból, méghozzá egy fontos hat krediteset) rögtön a suli első hetében, avagy sem. A hétvégén aludni sem nagyon tudtam a szorongás miatt, mostanra viszont már-már zen buddhista békével szarom le az egészet.
Mert lesz, ami lesz, a zen folyó tovahömpölyög.
És ez tök jó.


(egyébként meg faszom a tantárgyba, hogy egyetlen hiányzás miatt már megtagadják az aláírást, és faszom az egyetem szabályzatába is, amibe belefoglalták, hogy az oktató nem köteles lehetőséget adni a pótlásra)

GIGÁSZI UPDATE:
A tanár válaszolt, meglepően egyszerű megoldása van a problémámnak, amit én gigászinak gondoltam, és ahhoz képest, mennyire nagyon elengedtem, majdnem sírtam, amikor olvastam.
Az élet tényleg szép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése