2017. április 3., hétfő

Things I Loved This Week


♥ még mindig lelkesen járunk edzeni - a mérleg ugyan nem mutat drasztikus változást, de Medvegyen már látszik, én pedig érezni vélem a haladást (éljen az ösztrogén..!) ♥ hihetetlen szép idő - elő is vehettem a térdig érő edzőnacimat ♥ első fagyizások ♥ fodroskeles babragu Deliciously Ellától - ISTENI FINOM ♥ BFF villámkonzultáció telefonon - "tudod, hogy nem szeretek egyedül inni... de ha telefonon beszélünk közben, az már társaság, nem?" ♥ sikerült egy olyan szelfit lőnöm, amin nagyon szépnek érzem magam! - szegényes achievment, de néha ennek is örülni kell ♥ olcsó mandula ♥ áprilisi álhírek ♥ egyre jobban élvezem az esküvőszervezést ♥ előhalászni a biciklit és újra tekerni egy kicsit ♥ munkahelyi éves értékelés - nem lettem kirúgva! ♥ csodaszépre szedtem a szemöldökömet ♥

3 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép vagy azon a napfényes képen! :)

    Bocs, hogy offolom a bejegyzésed, de nem találtam hozzád email címet. Az lenne hozzád a kérdésem, mert ha jól emlékszem te dietetikusnak tanultál/tanulsz, hogy tudnál nekem segíteni egy étrend összerakásában? Természetesen nem ingyen kérném. Ha igen, írnál nekem a vackor.mici@gmail.com - ra, hogy megbeszéljük a részleteket. Köszi ha igen, ha nem. :)

    VálaszTörlés