2017. november 22., szerda

A mai napom hivatalosan is felkerült a legrosszabbak top 10-es listájába.
Najó, annyira talán mégsem, de a top 10 legszörnyűbb hétköznapba simán.

Nem akarom részletezni, de szerepel benne
- fél hatkor lelőhetetlenül sipákoló macska,
- bénán álló haj,
- kezdődő vírusos megbetegedés miatti pocsék közérzet és sok orrfújástól kidörzsölt nózi,
- elalvás egy előadáson
- és a tény, hogy olyan balfasz voltam, hogy túlléptem a vámmentes vásárlási limitet és kaptam egy kedves SMS-t, miszerint leszek szíves nyilatkozni róla, mit is rendeltem Koreából és mennyiért*.

*Arckrémeket jóval többért, mint amennyiért eddig valaha arckrémet vettem, de múlt hétvégén nagyon öregnek éreztem magam és így már indokolt vételnek tűnt.

Ráadásul tanulnom kéne a pénteki javító zh-mra, de amilyen szerencsétlen vagyok, ellőttem a pihenőnapomat tegnap, mert akkor azt hittem, az volt a pocsék nap, amit ki kell pihenni - a fene sem gondolta volna, hogy a maihoz képest az kimondottan szépnek fog tűnni.

Szóval most összekaparom magam, megmosom a hajam és nekiállok tanulni.

Sötét liftben lőtt szomorú tükrös szelfi vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése