2017. november 12., vasárnap

Ezer dolgom lenne, szóval inkább loptam egy kérdéssort Koptschektől, mert miért is ne.

What was the best thing that happened this week?
Már akartam írni, hogy nem jut eszembe semmi, elég kaksi volt a hét, aztán annyi kis cukiság jutott eszembe, hogy mostmár nehéz legjobbat választani közülük. De legyen az, hogy Medveggyel elkezdtünk egy futós edzéstervet követni, és végigcsináltuk az első intervall edzésünket is (csak kicsit haltam meg közben, de a levezetésre már megint pattogtam örömömben, hogy sikerült).

What is something you are stressed about?
Holnap és holnapután is zh-zom, és én ezt a posztot írom tanulás helyett.

What book has influenced your life?
Mindegyik, amit eddig olvastam, valamilyen formában hozzájárult a kis életem alakulásához.

What fictional character would you most like to be?
Nagyon nem szeretem az ilyen kérdéseket, szóval úgy teszek, mintha nem lenne itt.

What is something you are proud of?
Az egyik komolyabb írásom első néhány oldalát tegnap megmutattam Medvegynek.
Rettenetesen nagy lelkierő kellett hozzá, és amíg olvasott, az ujjaim közül lestem az arcát, de állítása szerint nem is rossz (mondjuk ezek után mert volna mást mondani).

What was the last thing you celebrated?
Medvegy szülinapját a szüleimmel tegnap, étterembe mentünk és betegre ettük magunkat.

What are weird things you like?
Ablakot, tükröt és más függőleges, fényes felületeket pucolni.

What is your favorite song to sing?
Az éppen aktuális kedvenc számaimat szoktam. Néhány nappal ezelőtt hirtelen eszembe jutott a Nightwishtől az Escapist, szóval most ez megy.

Name three things you do well.
Te jó ég, nem jut eszembe hirtelen semmi.
1. elképesztő tehetséggel halogatom az utolsó utáni pillanatig a tennivalókat, hogy aztán valamiféle csodaszerű közbeavatkozás mentsen meg a teljes összeomlástól;
2. magabiztosan hordok bevásárlós vászontáskákat sima hétköznapi táskaként;
3. nagyon szép ppt-ket csinálok.

What are your priorities in life?
A saját és a szeretteim boldogsága.

What is something that scares you?
A jövő úgy en bloc.

Best book you read this year?
No nézzük csak.
Moly.hu szerint 47 könyvnél tartok (WOOHOO, idén is meglesz az 50), és többet is nagyon szerettem, de valahogy egyik sem volt olyan kiemelkedő, mint tavaly a Mindig az ördöggel vagy a Rákosztály. De sebaj, még van másfél hónapom találni valami borzongatóan jót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése