2018. január 12., péntek

Things I Love Friday


♥♥♥ MEDVEGY ABSZOLVÁLT ♥♥♥ lassan, de biztosan haladok a vizsgáimmal ♥ csak kicsit estem szét az év első heteiben, de BFF-fel abban maradtunk, hogy a január csak 2018 trial month-ja ♥ új rúzs féláron! - ma vetettem be először és nem egy dicséretet bezsebeltem vele ♥ kaptam három új cipőt - az egyik futócipő, a másik kettő viszont FELNŐTT, NŐI cipő, MAGAS SAROKKAL meg minden ♥ voltunk hambizni ♥ van egy nagy plüsscápám ♥ a vizsgaidőszak stresszében szétesett étkezésem kezd újra normalizálódni ♥ munkahelyi mókázások D.-vel ♥ megérkeztek a teljesen környezetbarát bambusz fogkeféim és a bemutató macskás tolltartóm ebayországból ♥ tegnap leadtam a rendelésem egy vagon könyvre bookdepository-n ♥ jó idő, sok séta ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése