2018. február 9., péntek

When it hasn't been your day, your week...

Hétfőn BFF-fel trambulinparkba mentünk, ahol valószínűleg egy sikerültebb földet érést nem értékelhetett annyira a bokám, mert ugyan az ugrálás után még keresztülgyalogoltuk Budapestet, hazaérve és leülve annyira megfájdult a kérdéses készülékből a jobb, hogy nem bírtam felállni, és hajnali kettőig aludni sem tudtam a fájdalomtól.
Ja, ugyanezen az estén hirtelen be is lázasodtam, hidegrázással meg mindent, wtf.

Szerdán megint elkezdődött a nyáron már ismertetett rosszullétes roham munka közben, elmosódott a monitor a szemem előtt, aztán a bal szememre már egyáltalán nem akartam látni, és kezdődött az émelygés is. Vad agresszióval tagadtam, hogy bajom lenne, szerencsére végül néhány óra mérsékelt vergődés után igazam lett.

Ma megjött, de szerencsére nem egész nap, hanem csak kb. kétórás hullámokban törtek rám az alienbébit sejtető görcsök.

Képtalálat a következőre: „alien coming out of stomach gif”

Még két nap van hátra a hétből, és én holnap megyek spinningre.

Kicsit azért félek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése