2018. május 14., hétfő

Idén teljesen kiment a fejemből az Eurovízió (pedig régebben volt, hogy élőben néztem), szóval tegnap meg ma egész nap régi döntősöket hallgattam.

Amúgy komolyan nem értem a shitstormot, hogy Izrael nyert és mivel, merthogy 1: Izrael ha jól tudom, az elejétől fogva részt vesz, 2: láttunk már kövér/fura jelmezes embert színpadon, 3: a szám elég uncsi, de általában AZ EGÉSZ MEZŐNY AZ.
Ja, és amúgy az előző izraeli győztes meg egy transznemű csaj volt, way before it was cool.

Kétszer értettem egyet a győzelemmel, először 2006-ban (MICSODA EPIKUS ÉV VOLT - ennek fényében nem is tudom, hogyan merték metálnak csúfolni a magyar döntős számot), másodszor pedig 2009-ben, amikor a nyertes szám olyan pusztítóan ragadósra sikerült, hogy BFF-fel azóta is büntetjük magunkat azzal, hogy váratlan időpontokban elküldjük a másiknak, ezzel napokig tartó dallamtapadást okozva.

2 megjegyzés:

  1. Nemtom láttad-e, Norvégia indulója idén is Alexander Rybak volt, de elég felejthető volt a mostani szám :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, meg is örültem neki, erre kiábrándítóan semmilyen, már nem is emlékszem a refrénre se... a fairytale után különösen kiábrándító-.-

      Törlés