2018. május 26., szombat

Motivált emberek, áruljátok el a titkotokat

Aki szerint fogy a magyar és nem születik elég gyerek, régen járt már IKEÁban.
(ne nézzétek meg azt a videót és kommenteket se olvassatok alatta, tényleg. ne. csak ne.)

Nagyon kínos, de már gyakorlatilag ahhoz is extrém motiváltnak kell lennem, hogy a normális, hétköznapi tennivalóimat el tudjam végezni.

A szarkákkal azóta folyik a hidegháború, hajnalban kezdődik a cserregés, ami felerősödik a macskáink jelenlétében.

Hogy valami jót is mondjak, vettünk végre saját Scrabble-t, imádom.

Ja, és Sara Sigmundsdottir az új kedvencem, döbbenetes, hogy ez a rettentő cuki csaj mellesleg egy terminátor és szerintem képes lenne puszta kézzel kettétörni egy medvét, meg ilyen aranyosan nevetgélni utána, milyen édes már?
Amúgy két nappal vagyok nála idősebb, ha nem éreztem volna magam eddig elég nemjól.
:)

2 megjegyzés:

  1. izééé, ez milyen videó ez amúgy?

    én nagyjából egy éve jártam utoljára IKEA-ban (bár sajnos kéne pár dolog onnan...), akkor is szigorúan hétköznap, és sosem ebédidőben! az IKEA hétvégén, hétvégén-ebédidőben, kiárusításkor és karácsony előtti időszakban az idegeim védelme érdekében szigorúan tiltólistás!!

    és a motivációs tippek ide is jöhetnek! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem linkelem be, nem akarok még nagyobb nézettséget neki, de egy affektáló nő mentében számonkéri a nőket, hogy miért nem szülünk, ha meg már szültünk, miért csak egyet. Enyhén vérnyomás-emelő, szóval tényleg csak akkor nézd meg:D

      Törlés