2018. augusztus 18., szombat

Things I Loved This Week

most valahogy csak nagyon bénákat fotóztam, ezt a montázst viszont imádom

♥ gigászi nagytakarításba kezdtem - ötvözöm a konmarizást a svéd haláltakarítással, elképesztő mennyiségű vacaktól szabadultam meg a napokban, és még csak a lakás felén vagyok túl... a legnehezebb része a cuki kis emlékes hülyeségeim és a régi rajzmappám volt, de összességében nagyon felszabadító volt kidobni mindet (erről lehet írok majd külön) ♥ a nagytakarítás alatt előkerült egy "motivációs nadrág", amit évek óta pakolászok ide-oda, hogy "mindjárt belefogyok" - MOST PONT KÉNYELMES ♥ az M-et megnézettem Medveggyel is, és neki is tetszett! ♥ Fumio Sasaki: Goodbye, Things - talán volt valami köze hozzá, hogy takarításba kezdtem. talán. ♥ farmerkabátot hordani nyári ruhával - egy napra jó idő lett! ♥ finomakat főzni Medvegynek és kis nasidobozt is összeállítani neki délutánra ♥  közösen edzeni - és lenyűgözni Medvegyet, mennyit erősödtem a legutóbbi közös edzés óta ♥ Cairo - japán horror ♥ edzés helyett kávézni és ágyneműt vásárolni ♥ régi barátnőkkel találkozni - egyszerre elszaladt tíz év és nem változott semmi ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése