2018. augusztus 28., kedd

Egyszerű lelkek vagyunk

Alaphelyzet: Medvegy jutalmat kapott a munkahelyén.
Én: Ünnepeljünk valamilyen étteremben, válassz egyet, ahová régóta el szeretnél menni!
Medvegy: *némi tűnődés után* Menjünk el a Hummusbar-ba.
(nem oda fogunk menni)
(hanem pizzázni a szüleimmel)

A macskáim félig döglött gyíkokat és egereket hoznak nekem haza. Meghat az ajándék, de na.

@fortepan
Eljött az első hajmosás ideje, nagyon vicces volt a hupikék foltokat takarítani a zuhanyzóból. Kicsit világosabb kékeszöld lett a színe, ami még mindig nagyon tetszik, de titokban reménykedem, hogy később sem lesz olyan aluljárós-punkos kopottzöld.

Nagyon okos kislány voltam a múlt héten és hüvelykujjal belenyúltam a ragasztópisztolyból frissen kinyomott ragasztóba. Csak kicsit sz.rtam be a fájdalomtól, persze fel is hólyagosodott - szóval  azóta ismét van egy életemet lényegesen megkeserítő, ámde igen kicsi bibi az ujjam pont azon részén, amit mindenhez használok.

Meglepően aktív szociális életet élek manapság, de most élvezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése