2018. november 8., csütörtök

Szeretőké a nap vége

A szerdai motiváltság kezd kiterjedni a hét egészére (kivéve a vasárnapra, de a vasárnapok életem végéig átkozottak lesznek).

A hétvégén turkáltam magamnak egy bakancsot.
Egyrészt kb. álmaim bakancsa: fekete, boka körül fűzős, magasszárú, tökéletes szoknyához és nadrághoz is, és pontosan a méretem - vagyis egy számmal nagyobb, de jelen esetben ez a tökéletes, mert fázós a lábam és a téli cipőimet vastag zoknival szoktam hordani.
Másrészt szinte tökéltes állapotú, és volt vagy 4000 forint.
(itthon rákerestem a márka honlapján, akciósan 35000)

Nemrég életemben először kipróbáltam, milyen fedőlakkot is használni a körmeimre a sima lakk fölé, tizenpárév állandó manikűrözés után ennek is eljött az ideje. A hatás frenetikus volt, a nap folyamán akinek csak tudtam, elújságoltam, hogy hát ez csodálatos, hogyan tudtam eddig így élni???

Ja, és a westendes patikában egy csomó Bioderma meg Vichy krém akciós (-25%), én tegnap bespájzoltam már, hátha érdekel mást is.

3 megjegyzés:

  1. megfogtam a lényeget!
    - izé... azon a képen egy KUTYA van! ;) :D (meg Joey; szokás szerint gyanítom valami kajával :D )
    - meg valami tarlón használható szánkó-szerűség. de most komolyan, mi az ? (leszámítva az életérzést, hogy milyen jó is a tarlón kirándulni! not...)
    - még valami kedvesen bájos politikai hirdetés? :D
    - illetve az előző fb-os terhesvitaminos dolog. khm... az most akkor rejtett utalás akart lenni?! ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy utalok semmire:'D csak a macskákat szoktuk szőrgyerekeknek hívni, hiba lett volna kihagyni ezt a magaslabdát ezzel a reklámmal:D
      (amúgy mindegyik reklámfotó olyan szép is megható, saját gyerekkoromat idézi vissza mindegyik - haha, nem)

      Törlés
  2. ja! az egyértelmű! én is gyerekként utalok rá sokszor. <3 (többek között.... pld. ha hisztis, akkor kandúr létére királylánynak hívom. :P :))

    VálaszTörlés