2018. november 24., szombat

Kinéztem négy szakdolgozat témát és a jövőhét folyamán elkezdem zaklatni felvenni a kapcsolatot a konzulensekkel, hogy kiderüljön, mit is kell csinálnom melyikükkel rezonál össze a törékeny kis lelkem, hát mi történik itt.

Még mindig hajt a motiváció a sulival kapcsolatban, ezért egy irreálisan nagy összeget hagytam különböző tankönyvboltokban.
(Azt pedig csak szomorúan jegyzem meg, milyen kevés a szakirodalom dietetika témában, nemhogy a modern, hanem úgy egyáltalán, aztán meg sírunk, hogy milyen fosul eszik a magyar meg milyen siralmas a táplálkozáskultúránk.)

Akartam egy nagyon sötét rúzst a télre.
Először kacérkodtam a MAC gondolatával, de aztán megnéztem, mennyibe is kerül ott egy rúzs, szóval inkább bementem egy drogériába és vettem ott egyet. Midnight Merlot a fantázianeve, hát igazából már ekkor megnyert magának, de még a színe is döbbenetesen jó, és több pénzem maradt tankönyvre, ha ha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése