2019. július 27., szombat

im so sensitive i wasn’t made for earth

A horrornovellás könyvemben az egyik történetben súlyosan megsérül az egyik szereplő cicája.
Én abban a pillanatban átadtam Medvegynek és kértem, lapozzon oda, ahol már kifutott az esemény: percekig olvasott, majd az ujjával mutatta a sort, ahonnan biztonságos volt tovább olvasni.


Most kezdem annyira unni a nyári szünetet, hogy elővettem a tanulnivalókat, szakirodalmat és szakdoga témámat. Ez egy szint.

Kicsit nemjó manapság. Mindig olyan hülyén érzem magam, hogy mi jogom van nekem kicsit is nemjól érezni magam, amikor a szeretteim vigyáznak rám, gyakorlatilag vattába vagyok csomagolva és valamiért a környezetemben lévők sem gyűlölnek, szóval ha valakinek, nekem igazán nem lenne okom panaszra - és lőn, itt vagyok és panaszkodom.

Ezért nem tudom, érdemes volt-e egyáltalán megtörni a csendet, de a művészi kép Purr koszos kis sonkájáról talán kompenzál valamelyest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése