2019. július 4., csütörtök

Primo Victoria

Sikerült az utolsó vizsgám és beírták az utolsó jegyemet is, a harmadévet ezennel lezárom.
Csak kicsit akartam magam elsírni, amikor a hétfőin a szerzett nemtúljó jegyemet a tanárnő úgy írta alá, amikor megköszöntem, hogy "Nem szívesen, Viktória, menne magának jobban is...", aztán megígértette velem, hogy többet ilyen gyenge teljesítményt nem lát tőlem, én pedig a folyosón kb fél percig tudtam örülni, azóta az elégségesemen emésztem magam.
Nyaff.
Elszoktam tőle, hogy egy tanár megjegyzi az arcomat, ismeri a képességeimet és elvárásai vannak, és most nagyon fura.

Viszont szokás szerint vad éléssel ünneplem a vizsgaidőszak lezárultát, mindenféle értelemben. Most lenne kis időm takarítani, erre kávézom, olvasok és a The Last Czarst nézem.
¯\_(ツ)_/¯

Ja, és megyünk januárban Sabaton koncertre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése