2019. október 11., péntek

Nálunk a családban Medvegynek van diagnosztizált teljesítményszorongása, erre ma én keltem fel egy órával korábban, mert azt álmodtam, hogy az este elküldött angolházit teljesen félreértettem és rossz lett - erre külön odajött hozzám órán a tanár, hogy én pont úgy oldottam meg, ahogy elképzelte. Fml.


Különösen rossz érzés, amikor jókedvemben beérdekelezek egy csomó programot facebookon, aztán amikor eljön az idő én meg kedvetlenül heverek a macska mellett, kapom a passzívagresszív értesítőt, hogy a program éppen zajlik. Meh.

Újra akarom nézni az It - Chapter 2-t, ha már az első részt azóta megnéztem itthon hatszor.

Az egyik kedvenc youtuberem kollaborált a colourpoppal, és én szépen rá is vetettem magam a szajréra, ahogy azt a marketingcsapat elképzelte: potom fél óráig próbáltam sakkozni postaköltséggel, vámmal és kuponkódokkal, de sehogy sem sikerült a lélektani határom alatt maradni - szóval dühödten bezártam az egészet és azóta használom a régi rúzsaimat.
Azért örülök, hogy nem jött össze, így is klímaszorongok minden olyan vételnél, ami terheli a környezetet (vagyis kb mindennél).

2 megjegyzés:

  1. Ooo, pedig a Colourpop kötelező vétel! Kb. 40 dollárig jó vagy postaköltséggel együtt, de amúgy Black Friday-nál mindig van free shipping és az első órákban elfelejtik deaktiválni az 5 dolláros kuponokat is, úgyhogy.. :D Én mindig olyankor vásárolok be :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta kifogyott, amit kinéztem és csak dec. 5én lesz újra stockon, szóval a problémám megoldódott:'D

      Törlés