2021. április 22., csütörtök

Podcastokról

Lehet a podcast műfaj eleve nem nekem való, de úgy érzem, jóval többen csinálnak podcastot, mint ahányra szüksége van a világnak. Múltkor a sétámhoz beraktam egyet, és többször dühödten bele kellett tekernem, annyira felhúztam magam, mert az epizód címében ígérnek valami érdekes témát, aztán elmegy az epizód fele azzal, hogy röhörésznek a magánéletükről meg csevegnek valami tökmásról.
Ráadásul a magányérzetemen se nagyon segít, hogy tökegyedül, egy fülhallgatóban hallgathatom, mások milyen jókat tudnak beszélgetni egymással.

Ugyanitt azért vevő vagyok ajánlásra, mert beiratkoztunk az edzőterembe és hát a kardióedzések unalmasak. Deliciously Ella podcastját még tolerálom (annak ellenére, hogy a férje valamiért nagyon nem szimpatikus, nekem fura az az ember), de ő lényegében interjúkat csinál különféle szekemberekkel, akik azért érdekesek.

Medvegy nemrég megállapította, hogy a mai fiatalok milyen igénytelenül meg trashy-n néznek már ki (a jelenlegi divat tény, hogy nem valami elegáns, na ezt kombináljátok a néha amúgy is kérdéses angol stílussal), én meg csak féltékeny vagyok, mert tinédzserként szerintem törvényszerűen hülyén kell kinézni, de a maiak legalább kényelmesen teszik - én sem vagyok büszke a tizenéves stílusomra, de mellé felsorolni alig tudom, hányszor csináltak belőlem hülyét vagy nyomorítottak meg az éppen aktuális divatdarabok. 

(csak ami hirtelen eszembe jutott: jártam térdig vizes és letaposott aljú trapéznadrágban, hogy nem sokkal később meg minden előrehajoláskor kilógjon a seggem a csípőnadrágból, törte fel a lábam a bebújós emócipő, pállott be a vállam a szilikonpántos melltartó alatt...)

11 megjegyzés:

  1. Nem tudom, ez nem idegesítene-e, de hátha nem: https://open.spotify.com/show/0wK8MPt9f2z2R4HustgqHh?si=7VVGlnpoRTKDPmVszeNbGA
    Aztán ezeket is szoktam hallgatni: https://open.spotify.com/show/1FdadiXM4QzAE1mYXAJHfT?si=gkjsyvCGQFSEBQMQ56nvdQ
    Ebben is vannak néha érdekesek:
    https://open.spotify.com/show/18DAZ2JLq3uXbIYAsNEZLK?si=EbGhfSOqTwqyi3K193PUXQ
    Meg ebben: https://open.spotify.com/show/7cNwO6NYlhG9FxpFZqhMdH?si=JforQ58bR2OQt9I7pxQFrw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ajánlást, a Getting Curioust le is mentettem mára.
      A Kilépőket pont a múltkor hallgatta a férjem edzés közben, és arról beszélt egész hazaúton, már az lehozott az életről :D

      Törlés
  2. Az utolsó bekezdéstől így megrohantak a régi emlékek :DD

    Én podcasteket nem szoktam hallgatni, úgyhogy nem én leszek az embered. DE, podcastként néha hallgatom a Fókuszcsoport videóit, nem tudom, ismered-e. A srác (Ádám) mindenféle (tényleg mindenféle) témájú videókat veséz ki, elég jól felépített érvekkel, de sokszor kibukik persze belőle a nyers reakció is egy-egy mondat hallatán, ami engem rendkívül szórakoztat, mert én ponnnnt ugyanígy reagálnék :D Bár tipikusan olyan videók ezek, hogy valaki vagy nagyon szereti, vagy nagyon nem szereti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fókuszcsoportot néha szokta ajánlani a youtube, de eddig mindig átgörgettem:D de akkor adok neki az esélyt, magyar youtubereknél amúgy sem vagyok eddig elájulva a minőségtől, ráfér egy kis javítás. Az új Hollywood Hírügynökség eddig totál csalódás, és így gyakorlatilag Magyarósi Csaba maradt egyedüli magyar...

      Törlés
    2. nekem a 2 kedvenc videom toluk a kincs-e a szuzesseg (vagy valami ilyesmi, nem emlekszem a pontos cimre), meg amikor a maltai lanyokra reagalnak :D az elobbit lattam eloszor toluk, ott kezdtem el kivancsi lenni, az utobbit meg neha meg ujra ujra megnezem ha nagyon unatkozom :D

      Törlés
  3. szilikonpant uristennn tenyleg :D meg a vegletekig eltulzott szemoldoktepkedes, es a keskeny keretes szemuvegek, haha. hogy en mennyire gyuloltem a kamaszkorom 90%-at. :D
    en szeretek par podcastet, de igen, tudom, mirol beszelsz, az ilyeneket alapbol kaszalom, ahol nem kepesek temanal maradni. Majmok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én szemöldököm pont a nemrég említett nővéremnek hála megúszta, de ó, voltak ígyis mellékapásaim, egyszer sikerült lyukat szednem bele:'D

      Nekem az az érzetem, hogy sokan a podcastolást úgy fogják meg, hogy pff a tartalomgyártás leegyszerűsítve, leülünk dumcsizni és berakunk közben egy mikrofont középre - csak hát a minimális hozzáértés, a téma meg a szerkezet hiányzik...

      Törlés
  4. Én Az élet meg minden részeiért vagyok oda, mondjuk az egy elég lassú, elmélyülős podcast iszonyú hosszú részekkel, de nekem ez pont bejön, és némelyik interjúalany annnyira érdekes. :)
    A Popfilterből is szerettem pár részt. A Partizánt is mindig podcast platformokon hallgatom, ott vágatlanul vannak fent az interjúik például.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verka is linkelte Az élet meg mindent, de akkor nem edzéshez időzítem, hanem amikor jobban bele tudok mélyedni, Szécsi Noémit már ki is néztem, két félbehagyott könyve van otthon a könyvespolcomon:D

      Törlés
  5. Hátha ez: https://www.alieward.com/ologies

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. WOOOOOOW na ez felpiszkálta a kíváncsiságom, köszönöm!:D (és mennyire cukik már a címek)

      Törlés