2022. április 13., szerda

Romantika

Én: És ha beteg lennék és műtenének és nem tudnék egyedül vécére menni, kitörölnéd a fenekem?
Medvegy /enyhén összezavarodva/: Hát... ja.
Én: ROSSZ VÁLASZ! Fizetsz egy ápolót erre a célra és megvárod az egészet kint!
Medvegy: Hogy mi
Én: Mert ha ilyet csinálnál velem, utána nem bírnék többet a szemed elé kerülni és el kellene válnunk.

A legtöbb női munkatársam odavan Medvegyért, már mindenkinek feltűnt, hogy minden műszakomra kézenfogva érkezünk, ad egy puszit a parkolóban és hazamegy, hogy aztán nyolc óra múlva visszajöjjön értem és kézenfogva hazasétáljunk.
És pokolra fogok jutni érte, de imádom a zavart csendet, amikor valaki rákérdez, mit is dolgozik, én meg elmondom.

Ja és hogy pozitív hangnemben fejezzembe a bejegyzést, ma Medvegy hivatalosan is kijelentkezett a magyarországi lakcíméről, hogy ha kitör a háború, nehezebben találják meg a behívóval.

Persze megörökítettem a történelmi pillanatot, ahogy a lakcímkártyáját tartalmazó borítékkal besétál a postára.

2 megjegyzés:

  1. Aw! Medvegy cuki.
    Olyan vicces, a holland kollegak rajtunk is csomot vicceskedtek (nem banton), amiert kezenfogva jartunk dolgozni (amig itt dolgozott ugye Pe is, mert most mar ennek vege).

    VálaszTörlés