2022. augusztus 12., péntek

Helyzetjelentések

HCPC regisztrációhoz gyűjtöm a szükséges dokumentumokat, amiket eddig halogattam, haha. Ha minden jól megy, egy-két héten belül el tudom küldeni az egészet, aztán majd feszülten várunk.

A malacnak hólyaghurutja lett. Keményen dolgozom, hogy a macskának legyen aranyáron vese- meg hólyagkímélő tápja.

megdöglött

Ha már dolog: a munka manapság olyan, amilyen, nagyon leszív egy-egy műszak. Tudom, hogy ha munkahelyet váltanék, nyilván ott is gyötrődnék eleinte (ahogy itt is tettem először, haha), szóval végtelen dilemmázás forrása, hogy vajon lenne-e olyan mértékű ez gyötrelem, mint ahogy manapság vergődök néha. Komolyan nem tudom.
 
Work bestie-vel megvolt az utolsó közös műszakunk, atyaég de fog hiányozni.

Viszont van egy új tizenhatéves kis munkatársam, egyszerűen annyira édes, hogy előtörtek az anyai ösztöneim és úgy döntöttem, örökbe fogadom. Egyelőre nem tiltakozik.

Ugyanitt egyre váratlanabb helyzetekben döbbenek rá, hogy már nem vagyok tinédzser - a másik ilyen az volt, hogy már vannak ezeréves cuccaim. Nemrég feltűnt, hogy a kedvenc birkim talpa egyre elhasználtabb, és igazából nem csoda, mert hat éve hordom minden nyáron (még a magentaszínű multitól kapott első fizetésemből vettem még 2016ban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése