2022. augusztus 26., péntek

Boring facts about me

Elpazarolok egy tökéletes gasztrointesztinális rendszert a növényi étrendemmel: az emberek többségével ellentétben felnőttként is gond nélkül tudtam emészteni a laktózt minden mennyiségben.

Utálom megérinteni a talpamat, szóval úgy szoktam bekrémezni, hogy leülök pillangóülésbe, egy ujjal kiadagolom a lábápolót az egyik talpamra, majd összedörzsölöm a kettőt.

Nagyon-nagyon ritkán hordok olyan pólót, amin valami felirat vagy minta van.

Soha nem unom meg a kedvenc számaimat. Soha. Évekig tartó végtelenített lejátszás után sem.

154 napos sorozatom van Duolingón franciából.

Nem szeretem a gyömbért és a kaprot.

6 megjegyzés:

  1. Szegény talpad :’D de a duolingót azt hoooogy — mindig is csodáltam az embereket, akikben van kitartás 😲

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi kitartás nincs bennem, csak függő magatartás kérdése:D bizonyos sorozatszám fölött már csak görcsösen nem akarom elrontani a sorozatot:D

      Törlés
    2. a kérdés a duolingoval... haladtál valamit a francia nyelv elsajátításában vagy csak rekordot akarsz dönteni a duolingóban :D

      Törlés
    3. Gyanítom inkább utóbbi :'D
      A Nyomorultakat valószínű sosem fogom eredetiben olvasni, de igazából ahhoz képest, hogy csak alternatívának töltöttem le az agyatlan instagram görgetés helyett, nulláról kezdtem és napi kb. öt percem van benne, igazából nem rossz, na:D

      Törlés
  2. Szavak nincsenek rá, mennyire irigykedek az 1.pont miatt :)

    A kedvenc dalaidból van egy végtelen listád, amit mindig hallgatsz, vagy időszakaid vannak, amikben egy részük többször előkerül? (és újakat szoktál keresni/találni, vagy ez viszonylag fix, és nehéz bekerülni rá?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából az aktuális kedvenc számomat beszivecskézem spotify-on, aztán simán egyszeres ismétlésre állítom és szól napokig. Ha meguntam, kiszedem az egyszeres ismétlést és csak a liked songs listát hallgatom onnantól:D
      Újak akkor szoktak bekerülni, ha elszégyellem magam a fentiek miatt és körülnézek az új megjelenések között.

      Törlés