2024. április 13., szombat

Két munkatárs is ajánlott nekem könyvet, és mivel egy könyvkurva vagyok (vagyis olvasó megkérdőjelezhető morállal), nyilván igent mondtam mindkettőre, mert ugyan méteres a TBR listám így is, nem vagyok hozzászokva, hogy emberek könyveket ajánlanak nekem.

Kiderült, hogy hónapok óta azért vagyok túladóztatva, mert félreértettem a kérdőívet, amit a kezdéskor kellett kitöltenem (akkor töltették ki velem, amikor még a kávézóban voltam, szóval beírtam, hogy "máshol dolgozom" - a munkaviszonyom ugyan véget ért egy nappal a kezdés előtt, de negyedik hónapja úgy adóztatnak, mintha két munkahelyem lenne).
Úgy egy órás vergődés (amikor az Adóhivatal kétszer is rám rakta a kagylót, mert nincs elérhető ügyintéző) és interneten talált cheatcode alkalmazása után végre sorra kerültem a chaten egy ügyintézőhöz, ő túlzás nélkül öt perc alatt megfixálta nekem.
De legalább a tax refund napján parti lesz majd, gondolkodom, hogy veszek belőle egy IPL készüléket.

Ja és felhívtam a HCPC-t is, mert miért ne - az ügyintéző öt percig tartatta velem a kagylót, majd mondta, hogy igazából ez olyan zavaros, hogy megkér mást is, hogy nézzék át. Nem tudom, hogy vagytok vele, de ilyesmit nem akartam hallani valakitől, aki bármilyen ügyemet intézi.
Itt már csak röhögni tudtam, hogy akkor OK. Elvileg írnak majd jövőhéten, erősen kétlem, hogy fognak.
Ez komolyan egy vicc.
Gyanítom már sosem fogok Angliában dietetikusként dolgozni, de talán jobb ez így.

Elkezdtünk Baldur's Gate-ezni, tippeljetek ki mi a fő motivációm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése