2011. szeptember 16., péntek

-

Tegnap mentem haza a suliból, mikor észrevettem egy hasaló galambot a fal mellett. Odamentem hozzá és mielőtt végiggondolhattam volna, kicsúszott, hogy "jól vagy, galamb?" (hülye kérdésre alapon megérdemeltem volna, hogy "köszönöm kérdésed, csak hasalok itt egy kicsit, aztán megyek tovább"). Hát, nem volt jól, nem tudott mozogni, csak nagyokat szuszogott és pislogott, és időnként rángott egyet. Nem vagyok egy Szent Ferenc, de nagyon megsajnáltam.
Ma délután is arra mentem el. Még mindig ott volt, de már nem mozgott.

Gestern, während ich zuhause gegangen war, sah ich eine liegende Taube neben dem Wand. Ich ging zu und fragre: "bist du in Ordnung, Taube?" (was für eine Überraschung würde, wenn die antwortete: "Es geht, danke, ich liege nur ein bisschen, dann gehe ich weiter"). Die war nicht in Ordnung. Die konnte sich nicht bewegen, nur atmete und zuckte. Ich bin  nicht Franziskus von Assisi, ich erbarmte mich.
Heute ging ich wieder an derselbe Strasse. Die Taube war noch dort, aber bewegungslos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése