2013. február 19., kedd

1: What eye color do you find sexiest?
Kék.

2: White, milk, or dark chocolate mocha?
Ööö... egy savmentes vizet, köszi.

3: If you could get a Sharpie tattoo on your back, what would it be?
Akarok majd tetoválást, de nem a hatámra. De ha már nem maradandó és a hátamra kell, akkor egy sárkány, haha.

4: Did you grow up in a small or big town? Did you like it?
Is-is, nagyvárosba jártam suliba és ott voltak a barátaim, de hétvégén és szünidőben gyíkvadász bicikliversenyző mezitlábas vidéki kislány voltam.

5: Your favorite adult as a child? (and not your parents, if they were your favorite)
Nem emlékszem.

6: What kind of smoothie sounds really good right now?
Igazából sajnálom a friss gyümölcsöket bedarálni, de szeretem az almás, kiwis mókákat.

7: Most embarrassing moment from your elementary school years?
Véletlenül beleültem egy festékfoltba, és ezt látván egy különösen undok lány végig látványosan küzdött a nevetéssel.

8: Most embarrassing moment from your middle school years?
Hazudtam a barátnőimnek, és mikor kiderült, úgy viselkedtek velem, mint egy idegennel.

9: Most embarrassing moment from your high school years?
Mittómén. Ezeket is csak találomra választottam ki, a legkínosabb élményeimtől igyekszem hamar megszabadulni felejtés formájában.
Jaigen, a kémiatanárom egyszer addig mondogatta. hogy nem vesznek fel sehová, hogy a szünetet végigbőgtem az iskolakönyvtárban. Ez már elég ciki?

10: Pirates or ninjas? Why?
Johnny Depp miatt a kalózokat kéne, de a ninjáknak voltak fogaik és tiszták voltak.

11: Have you ever climbed a tree more than twenty feet off the ground?
Mennyi 20 feet? 6 méter. Akkor nem.

12: Did you like swinging as a child? Do you still get excited when you see a swing set?
Mai napig IMÁDOM, és olyan magasra hajtom, amennyire csak lehet, hogy aztán kiugorván belőle fájjon a bokám.

13: If you could have any pet in the world, illegal or not, what would you get?
Tigris. Olyan, mint egy cica, csak nagyban.

14: What's your most favorite part of your body?
A szemem és a kezecskéim. Messze vannak a lábamtól.

15: What's your most favorite part of your personality?
Gyorsan alkalmazkodom mindenféle környezethez és helyzethez, és rendkívül optimista vagyok.

16: Madonna or Lady Gaga? Neither? Both? Who cares?
Utóbbi nem lenne előbbi nélkül, de igazából inkább Gaga, mert szegény Madonna vénségére kezd egyre nevetségesebb lenni.

17: Have you ever watched the Superbowl all the way through?
Nem érdekel a dolog.

18: Have you ever watched any major sporting event drunk?
Még részeg sem voltam, de ahhoz nagyon sokat kéne inntom, hogy sportot nézzek.

19: What's the most delicious food you've ever eaten in your life?
Olaszországi joghurtfagyi. Ommnomm.

20: Margarine or butter? Which did you grow up with?
Mindkettőt szerettem, kiskoromban el kellett dugni előlem a Bords Eve margarint, mert ha megláttam, belefúrtam az ujjam és úgy nyaltam le róla.
(modern kompromisszum: Bords Eve vajízű margarin)

21: Whole, skim, 1%, or 2% milk? (Did you know they make 1 1/2% milk?)
Nemár, tényleg? Itt csak ilyen van, és néha még tovább hígítom. Szeretem a zsíros tejet is, csak hát a nevében van, hogy zsíros. A házitejet viszont már nem, sajnos nekem a dobozos tej a tej.

22: Which continents have you been on?
Európa, Afrika, Ázsia.

23: Do you get motion sickness? Any horror stories?
Nem, a szüleim autós népség, autóban nőttem fel, úgyhogy mindent tudok kocsiban, aludni, enni, inni, filmet nézni, átöltözni, olvasni pedig akár háttal, fejjel lefelé is, ahogy csak lehetséges.

24: Backpacks or satchels?
Soha de soha de soha nem viselnék hátizsákot. Ezen pont nemrég gondolkodtam, hogy igencsak megkönnyítené hosszabb napjaimat egy hátizsák, de inkább kapok gerincferdülést, semmint hátizsákot viseljek.

25: Would you wear a rainbow jacket? A neon yellow sweater? Checkered pants?
Nem vagyok hippi, nem vagyok Ali G, és talán, de túl nagy hozzá a fenekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése