2013. február 7., csütörtök

Hogy én mennyire utálom a neptunt!!!!

A régi szép időkben felvettem az órácskáimat, aztán kidobott egy órarendet, és ha átfedés volt, ajánlott rá alternatívákat, hová tudom még felvenni. Az egész egy órát vett igénybe, úgy, hogy életemben először csináltam és béna voltam.
Itt bezzeg már az órafelvétel problémás, mert egy tárgyat három különböző kóddal ad ki, járj utána, melyik is jó. Ha pedig nagy nehezen jelentkeztem az összes tárgyra és be szeretném osztani az órarendem, kidob egy üres táblázatot. Úgyhogy az ember lánya fog egy papírlapot (vagy inkább többet), megnyitja egymás mellé a TO honlapján a tanrendet és a neptunban a felvett tárgyakat, és szépen egyenként kikeresgéli, melyik mikor és hol van. Négy teleírt fecni után összeraktam egy órarendet, erre meghosszabbítják a rangsorolásos jelentkezést, hátha addig kitúrnak még valamelyik óráról.

Ezzel ment el a fél napom. A másik fele a parkettaszedésben kiélt dühöngéssel fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése