2013. február 21., csütörtök

26: What was your favorite cartoon growing up?
Micimackó és Tesz Vesz Város

27: If you had to have a cow or a pig, which would you take? Why?
Tehén. A tej forrása vonzóbb, mint a hurkáé.

28: If you had to look at one city skyline for the rest of your life, which would it be?
Berlin. Szeretnék egy pillanatot az életemben, amikor kijelenthetem, hogy mostantól csak Berlint fogom nézni.

29: Longest plane ride you've ever been on?
3-4 óra talán. Ha olvasol, szalad az idő.

30: The latest you've ever slept?
16 óra, az izraeli osztálykirándulás után kicsit kimerültem.

31: Would you buy a sweater covered in kitten pictures? Would you wear it if someone gave it you for free?
Nem. Giccsesnek képzelem el.

32: Do you pick at scabs?
Ki állja meg..? Bár manapság rászoktam a tompa traumákra, szóval nincsenek sebeim, csak véraláfutásaim.

33: Favorite kind of bean? Kidney? Black? Pinto?
A borsót leszámítva nemnagyon kedvelem a hüvelyeseket.

34: How far can you throw a baseball?
Életemben nem fogtam még baseball-labdát a kezemben.

35: If you had to move to another country, where would you move?
NÉMETORSZÁG.

36: Have you ever eaten Ethiopian food? Vietnamese? Korean? Nepalese? How was it?
Egyiket sem.

37: Small, liberal arts school or public university? Why?
Egyetem, mert most ott vagyok és imádom.

38: A relationship with love or one with sex?
Most egy olyanban élek, amiben mindkettő tökéletesen kielégítő mennyiségben áll rendelkezésemre, miért is cserélném le..?

39: Do you eat enough vegetables?
Naná.

40: Do you like horror movies? How about thrillers?
Szinte csak azt nézek. A thrillereket inkább a színészekkel adják el nekem.

41: Would you scratch a crotch itch in public?
Fúj.

42: Do you swear in front of your parents?
Igyekszem leszokni úgy általában a csúnya beszédről, de ha a szüleim előtt viszi le a kislábujjam az ágy sarka, nem fogok ott megállni, hogy "teringettét".

43: Coolest thing you've ever been for Halloween?
Átvittem purimra, és úgy szerintem a gésa volt a legmenőbb.

44: If you could change your natural hair color, would you? To what?
Gesztenyeszín vörösesbarnára.

45: Do you want to get married? Have kids?
Igen, igen.

46: Do you use a reusable water bottle? If not, you should.
Jajj de szégyellem magam, nincs. Általában veszek egy vizet, és utána hetekig annak a palackját töltögetem újra, az félig jó, nem?

47: City or nature person?
Inkább városi, vidéken meghalnék.

48: Have you ever used something other than "makeup" as makeup? (Like paint? Markers?)
Nem! Kinek jut ilyesmi eszébe? Az arcom nem színező.

49: Can you walk well in high heels? Even if you're a guy?
Sajna nem, hála a magassarok-fóbiámnak.

50: Post 5 awesome things about yourself. BRAG AWAY!
1. Tudom, mikor kell abbahagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése