2015. szeptember 27., vasárnap

Medvegy: Olyan cukin mosolyogsz most és úgy csillog a szemed...
Én: ...mert nézd, találtam valakit facebookon, akit együtt kiröhöghetünk...

Néztem cuki (cicás...) könyvtámaszokat, és akartam is venni, de aztán rájöttem, hogy igazából teljesen felesleges, mert a kevés polcomon olyan szorosan állnak a könyvek, hogy támasztják egymást, nincs szükségük cicás cukiságokra.
Hüpp, az életem nagyon nehéz.

Nagy boldogan vettem magamnak drága mogyorós instant kávét. Reggel öntöttem fel forró vízzel és tejjel, és közben (KÖZBEN!!!!) nekiálltam végigolvasni a zacskót, és döbbentem rá, hogy ez nagyon nem instant, és lenézve a bögrére valóban gyönyörű őrölt kávészemcsék úszkáltak a tejes-fozzóvizes löttyben.
Az illata viszont isteni volt, szóval valószínűleg rendeltetésszerű elkészítés mellett is finom lesz.
És engem a környezetem elvileg okosnak tart.

Alig várom, hogy legyen finom őszi almánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése