2016. március 16., szerda

BFF mindig tesz kiskanalat a teámba, ha nála iszom, pedig soha nem kérek bele semmit, ami így lényegében csak forró víz meg filter, szóval nincs is mit felkavarni. Mégis mindig kapok kiskanalat. Ez lehetne valami furcsa metafora a barátságunkról.

Anyámék nemrég a kezembe nyomtak egy kisebb vásznat, hogy erre rendelnek tőlem egy festményt, amit kitennének a falra. Ma el is rohantam és egy kisebb összeget elvertem akrilfestékre és ecsetre (a kasszánál sorban állva végig az járt a fejemben, hogy hát ezek szerint művész vagyok), és most lámpalázasan nézegetem a nyomasztóan fehér vásznat.

Ilyen tempóval még pár év és kész.

(amúgy már nekiálltam ötletelni, természetesen Dorcinak azonnal bele kellett trollkodnia. Eredetileg csak Medvegynek szántam a képet, de nem számítottam rá, hogy pont belenéz a kamerába, AMI OLYAN RETTENTŐ CUKI, hogy inkább elegáns és diszkrét utómunkával letakartam a háttérben trehány módon széthagyott szarjaimat)

Ma a Sp.rban akciós volt a macskakaja, szóval másfél kiló whiskassal a hónom alatt bumliztam végig a városon.

Tegnap este sütöttem egy gigászi adag sütit fél kiló túróból (abszolút egészséges, főbb összetevői tömegszázalék szerinti sorrendben: túró, zabpehely, joghurt, energiamentes édesítő, fehérjepor). Ma estére nem maradt egy morzsa sem.
Ezt sikernek könyvelem el.

2 megjegyzés:

  1. Dorci tényleg eszméletlen cuki! Nagyon fotogén cica :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyeee?*.*
      Csak ne lenne ennyire nagyon fekete, a legtöbb (filter- és mindenmentes) képen nem igazán látszik belőle semmi, csak a fülei vagy a szeme, ha éppen nyitva van:D

      Törlés