2016. március 24., csütörtök

Things I Love Thursday

(DISZKRÉT REKLÁM: eldöntöttem, hogy na most aztán tényleg lefogyok végre a p.csába - akit érdekel, miket eszem és hogyan vergődöm a folyamat közben, megtalálja a linket hozzá a jobb oldali sávban)

♥ Medvegy harmadik félmaratonja ♥ akciós macskakaja ♥ kávézás anyukámmal ♥ adtam vért! ♥ kocsival mentünk Medvegy szüleihez - általában inkább BKV-zunk, szóval nagyon felnőtt érzés ♥ TAVASZI SZÜNET - amikor lényegében azt csinálom, amit eddig, csak suli nélkül ♥ leszelektáltam a ruhatáramat - három b.szottnagy zsákkal később végre csak azok maradtak, amik jól állnak, tetszenek és kényelmesek is egyben ♥ penészmentessé varázsoltam a lakást - szánalmas, hogy ez örömteli dolog nálunk, de ez van ♥ BFF boldog - szeretem viruló emberekkel körülvenni magam ♥ diétás Hámántáska ♥ Dorci kapott egy cicaágyat - egyszer aludt benne egy hét alatt ♥

DORCI GIF OMÁJGÁÁÁD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése