2017. január 3., kedd

Ha az év olyan lesz, mint az első napja, akkor 2017 elég uncsi lesz és főleg takarítással, macskaalom-ürítéssel, olvasással, tornázással és sorozatnézéssel fog telni (végre rávettem magam és binge-watcholtuk az American Horror Story ötödik évadát, a Hotelt).
Ja és véletlenül megszaladt a kezem, amikor kimértem a lencsét, szóval remélem úgy fogunk úszni a zsében is, mint a lencsefőzelékben.

Tegnap viszont meg akartam halni, reggel sírni tudtam volna, amikor szó szerint ki kellett tépnem magam az ágyból, hogy induljak ki a jeges zimankóba, hogy a medvék és farkasok hadán átverekedjem magam a kolhoz konzervgyáráig. 
Jóvanna, de olyan érzés volt.

Tanulnom kéne, de az a baj, hogy annyira elhasználtam az idegrendszeremet az Anatómiára, hogy már a szar is le van szarva (kellett nekem hiányolni ezt a lelkiállapotot).

Röviden ennyi.
Elég uncsira sikerült 2017 első bejelentkezése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése